Indskoling

På Gedved Skole består indskolingen af 0. - 3. årgang. Indskolingen bor i den nyeste afdeling af skolen, som er indrettet med fællesrum og store lyse årgangslokaler, som giver rig mulighed for at undervisningen tilrettelægges på mange forskellige måder. På Gedved Skole arbejder vi projektorienteret og i indskolingen betyder det, at eleverne løser problemstillinger i fællesskab, som ligger tæt op ad deres hverdag.

Rundt om skolen er der nogle fine arealer, som eleverne benytter sig af i frikvartererne og i SFO-tiden. På Gedved Skole lægger vi stor vægt på faglighed, trivsel, ansvarlighed, engagement og fællesskab og i indskolingen og på mellemtrinnet mødes vi blandt andet hver morgen og synger morgensang. Det gør vi både for at styrke fællesskabet og samtidig give eleverne et godt fælles afsæt til en god og varieret skoledag.

I fællesskab har skolens medarbejdere og forældre lavet krav og forventninger til indskolingen, se dem herunder:

Forventninger indskolingen.pdf

Shape Created with Sketch.