SFO for 0. - 7. årgang

Vi har SFO1 for 0. - 3. årgang og SFO2/Klubben for 4. - 7. årgang

SFO1 har til huse i Gedved Skoles indskoling og er for børn i 0. - 3. årgang. Vi bruger vores store fællesareal som samlingslokale og det er herudfra at alle vores aktiviteter går. I SFO1 arbejder vi med et bredt udvalg af aktiviteter, som både tæller træværksted, drama, kor, bevægelse i hallen, musik, bålmad, ture ud af huset og meget andet. Vi har også et lokale indrettet med malerværksted, tegnebord, perler, modellervoks, osv. Udendørs har vi en dejlig stor legeplads med jordbjerge, legeplads, boldbane og bålplads og meget mere.

I SFOen arbejder vi med børnenes sociale og alsidige udvikling for at danne og uddanne dem til det samfund de skal være en del af. For os er kodeordene fællesskab, trivsel, engagement, faglighed og respekt og det arbejder vi også ind i vores dagligdag i SFO1.

SFO2/Klubben har til huse i vores mellemtrin og er for børn i 4. - 7. årgang. Lokalerne er indrettet med kreativt værksted og aktivitetsrum.
I SFO2 er der gode udenoms arealer, hvor der er etableret bålplads, tarzanbane og hængekøjer.
Der er hver dag et bredt udvalg af aktivitetsmuligheder. Der tilbydes aktiviteter i hallen, sy- og hobbyværksted, PC-spil og spillekonsoller, madlavning og meget mere.

I fællesskab har skolens medarbejdere og forældre lavet krav og forventninger til SFO1, se dem herunder:

Forventninger i SFO1_0.pdf

Shape Created with Sketch.